Job 31 van 75


Report this listing

Solliciteren



Allround bediende (logistiek/admin/planning)


Functie

Je biedt ondersteuning in drie grote luiken: Administratie, Communicatie en opvolging planning & logistiek.

Administratie

  • Je bent verantwoordelijk voor bestellingen (bv; onderdelen) en opvolgen schadebestekken.
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden van VPC activiteiten (opstellen actiebladen, dossieroverzichten, controles uitvoeren).
  • Je bent verantwoordelijk voor het ingeven van data (bv; werkuren personeel in het intern systeem).
  • Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de planning in overleg met collega's en dit in het systeem in te geven.

Communicatie 

  • Je bent verantwoordelijk voor de (interne) communicatie met collega's, schade experten en VPC managers.

Opvolging planning en logistiek

  •  Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van controles op uitgevoerde orders van de klanten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van moeilijkheden en deze rapporteren aan de logistiek manager.
  • Je bent verantwoordelijk voor het actualiseren van EDR.

Jouw profiel

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van Engels & Frans.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
  • Je hebt een goede kennis van het Microsoft office pakket (Excel).
  • Je bent leergierig, stressbestendig en klantgericht.
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Competitief loon.
  • Je werkt binnen een toonaangevende organisatie.
  • Heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering... en meer!

Planet Group Interim is lid van Federgon | btw BE.0479.483.866| VG.904/BUO|W.INT.796 | BXL 20315-405-2022 1125

VG.904/BUO

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht